niedziela, 26 sierpnia 2012

Moje nowości zakupione już na jesień 2012

Witam kochani!
W porze jesiennej stawiam na czerń, bordo, beże, brązy oraz butelkową zieleń. Podejrzewam również, że nie zabraknie motywów zwierzęcych no i ćwieków :), które całkowicie spotkały się z moją aprobatą w letnim i jesiennym sezonie :)
W związku z powyższym założeniem zaczynam kompletować swój outfit na jesień. Moim numerem I na tej liście "must have" było wzbogacenie swojej garderoby o klasyczną ramoneskę, idealną dla siebie wybrałam z firmy  ProMod co najważniejsze cenowo też była w całkiem przyzwoitej cenie. Kolejne miejsce zajęły buty militarne z ćwiekami, które znalazłam na allegro.




skórzana kurtka z Monari tak zwana pilotka


Otóż te i inne ciuszkowe nabytki zagoszczą na moim blogu już jesienią :)


4 komentarze:

  1. zielona bluzka świetna!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. masz cudowny blog :) bardzo mi się podoba :) Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  3. buty rewelacyjne :) no tak już czas przygotowywać się na jesień :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna kurteczka i buty-rządzą!:)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***