piątek, 17 sierpnia 2012

Moje stworki - potworki i kolce

Witam kochani!
Nareszcie odważyłam się założyć bloga, w którym chcę podzielić się z wami swoimi pomysłami na stylizacje. Niedawno urodziłam a okres oczekiwania na narodziny mojej córeczki był dla mnie czasem przemyśleń i zastanowienie się nad samą sobą i w jaki sposób mogła bym siebie wyrazić. Przed tym czas ogarnięty pracą i szarością a przecież świat mody jest taki kolorowy i zachwycający. Szczególnie dzisiejsze trendy są naprawdę różnorodne można żonglować kolorami i łączyć style. Przez ciąże mam delikatne braki w garderobie, jestem na etapie ciągłego uzupełniania.
 Otóż mam nadzieję, że miło będzie nam tutaj spędzać czas, może dzięki podjęciu się prowadzenia bloga będę mogła odnaleźć się w swoim stylu a może nawet nie którzy z was będą czerpać inspiracje z mojego bloga no i nawzajem :)




















legginsy, biżuteria edibazzar: allegro
tunika: sh
kamizelka: fishbone +DIY
buty: deezee

Jestem strasznie pod ekscytowana to mój pierwszy post mam nadzieję, że się spodoba :)

3 komentarze:

  1. Ja mam podobne stwory-potwory i uwielbiam je!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :) śliczne buty :) pozdrawiam

    http://miumo.blogspot.com/2012_08_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje.Czekam na następne jesienne pomysły!

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***