niedziela, 2 września 2012

Absolutny spontan :)

Witam :)
Zasnęła moja mała księżniczka no i mogę dodać nowy post :) dzisiejsza stylizacja to zupelny spontan, który powstał dzięki moim skromnym zdolnością :) Otóż kamizelka kiedyś była kataną ale przetarły się rękawy a to że akurat przeglądałam wiosną Joua i dostrzegłam podobne propozycję od projektantów to postanowiłam je po prostu obciąć, ćwieki doszły nie dawno :) Koszulka kiedyś miała też długie rękawy, no i spodnie, które dzisiaj malowałam na wzór galaxy. Efekt malunku mojej rodzince się spodobał :) a co wy sądzicie na ten temat :)


<span class="stylizacjepl-likeit-5155"><script src="http://stylizacje.pl/likeit-5155.js"></script></span>




koszulka,spodnie,kamizelka DIY
torebka: rb
zegarek: allegro

9 komentarzy:

  1. Cześć! Super outfit :) Kamizelka rewelacja <3 obserwujemy i serdecznie zapraszamy do nas http://twoflyingflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie Ci to wyszło . Zapraszam Cię do siebie , co sądzisz o wspólnej obserwacji?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odjazdowe spodnie :)

    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo tego, że motyw galaxy jest już oklepany, to przyznam, że te spodnie bardzo ładnie Ci wyszły i świetnie w nich wyglądasz. Butki też dobrałaś idealnie - doskonale współgrają z galaktycznymi spodniami ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. U mnie jest nowa stylizacja - będzie mi niezmiernie miło jeśli ją obejrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam wiem, że wzór kosmosu jest już dawno oklepany pojawił się jeszcze wiosną ale w tedy byłam jeszcze w ciąży i śmiesznie bym wyglądała w takich spodniach, ale nie mogłam się powstrzymać, żeby takich sobie nie zrobić jak już mogę sobie na to pozwolić :)

      Usuń
  5. Ładnemu we wszystkim ładnie ;)
    Zestaw jest świetny. Fajne również jest to, że sama przerabiasz ubrania. Pomysłowo i oryginalnie.
    Czekam na kolejny post, obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie sie spisałas, nie ma jak to ciuch własnoręcznie przerobione, wtedy jesteś nie tuzinkowa i oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***