poniedziałek, 10 września 2012

Karmelowe botki militarne w roli głównej

Witam was kochani :)
Na szczęście wrzesień nas jeszcze rozpieszcza :) dlatego na niedzielny spacerek założyłam w końcu moje ulubione karmelowe w stylu militarnym botki no i tunikę, która posiada duże złote guziki i łańcuchy nawiązując do stylu militarnego. Wydaje mi  się, że wyszła nawet nie zła całość :) 






botki,tunika,torba,okulary: allegro
 
Trochę z innej beczki :)
Spacer był udany maleństwo sobie słodko spało :)

1 komentarz:

  1. Bardzo pomysłowa i fajnie dobrana stylizacja:) jak dla mnie jesteś na plus też z tego powodu, że mając małe dziecko, dbasz o siebie i pięknie wyglądasz. Zapraszam w odwiedziny do mnie na www.modnyswiatfrankie.pl

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***