piątek, 26 października 2012

Black dres & hot red lips

Hejo :)
Wczoraj miałam okazję i zaszalałam z czerwonymi ustami do tego czarna sukienka no i rajstopy z nutką pieprzyka mrr....
Dodatkowo dla odmiany tym razem foty bez grzywki :) jak lepiej z grzywką czy bez? trochę odrosła to nie wiem czy ją ścinać czy zapuszczać :) czekam też aż włosy moją odrosną i będą takie za nim postanowiłam farbnąć się na blond... OMG najgorszy błąd w życiu dotyczący moich włosów :)
Zostawiam was z fotkami :)








 sukienka: stradivarius 
ramoneska: promod
buty: deichmann 
komin, rajstopy, torebka: nn


Jakie macie plany na Halloween? 





1 komentarz:

  1. bardzo seksownie :D
    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***