wtorek, 9 października 2012

LOVE, military style

Witajcie :)
Jak ja się cieszę, że znów wróciła moda na styl wojskowy :) pasuje mi ten zestaw może chociażby dlatego, że mam naturę wojowniczki hi :) no i tak trochę z sentymentu :)
Otóż została mi krótka parka firmy House z kiedyś, oby jej dodać nowego życia zakupiłam ćwieki w gwiazdkę na allegro, chwila wolnego czasu no i nowe życie starej kurtce nadano he :)








kurtka/parka: house+DIY
czapka: house
jeansy: nn
koszula: fishbone
buty: klik
 torebka: nn

11 komentarzy:

  1. Fajna kurtalka i swietny, klasyczny zestaw military. Plus Twoj usmiech - super! Podrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie podoba mi sie;):)

    zapraszam do mnie na KONKURS;):):) jesli masz ochote;):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne buty ! Mam gdzies taką czapeczkę , chyba muszę jej poszukać : )

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kurteczka,uwielbiam styl militarny ! :)

    pozdrawiam:))

    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice jacket! love the studded stars.

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hej :) mam pytanko, wygodne są te butki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej zdecydowanie są bardzo wygodne. Mają stabilny korek ale niestety frędzle ,które są na zamkach musiałam sobie już sama doklejać bo mialy czelność odpaść.

      Usuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***