sobota, 27 października 2012

Trampkowo -spacerowo

Hej hej :)
Dzisiejszy dzień nie należał do najcieplejszych, dlatego postanowiłam nałożyć czapeczkę, kupioną w KappHa w dziale dziecięcym wraz z kominem cały zestaw urzekł mnie srebrnymi płatkami na czarnej wełnie :) oczywiście gatunek rewelacyjny. Delikatnie mówiąc zestaw zupełnie nie zobowiązujący idealny na spacer, zabrakło tylko rękawiczek, bo po 15 min już było zimno bardzo w ręce brrr ale miałam na sobie świetny sweter w rozmiarze XL bo takie oversize bardzo lubię :)

a zestaw prezentował tak...






trampki: deezee
spodnie: nn
sweter: sh
kurtka: promod
czapka, komin: Kappha



I trochę jesiennej przyrody...










18 komentarzy:

  1. bardzo fajnie- taki ziom z Ciebie :D
    i przyroda urocza- bardzo kocham jesień <3
    Pozdrawiam i zapaszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, taki na luzie, ale bardzo ciekawy. Klimat przyjemnie jeszcze jesienny - mam nadzieje, że u mnie również taki powróci jak najszybciej ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetnie wyglądasz! jak zwykle, zresztą ;) bardzo mi się podoba Twój blog, z przyjemnością będę tu zaglądać. zachęcam również do odwiedzenia mojej strony, mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu też i dodasz ją do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna czapka,dobry look ;)

    zapraszam do siebie,obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka piękna jesień :) no i ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jesień jest w tym roku:) Mnie się bardzo podobają takie proste i klasyczne stylizacje, zawsze wygodnie:) świetny blog z chęcią będę obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz :) Jestem pod wrażeniem :)
    Obserwuję liczę na to samo :)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne fotki : 3 podobaja mi sie te trampeczki.
    masz bardzo ladny naglowek!

    przy okazji: tez mam na imie Kinga, ale prawie nikt tak na mnie nie mowi : D

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie czapka i komin to fenomen:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja :) I piękne jesienne zdjęcia, szkoda, że u mnie już nie ma takich widoków:D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna luzacka stylizacja! czapka i komin rewelacyjne!
    zdjęcia super!
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakochałam się w czapce i kominie!
    obserwuje
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dziękuję z miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trampki to najwygodniejsze buty świata, szkoda jednak,że nie nadają się na wszystkie okazje. Świetne jesienne widoki. :)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***