sobota, 20 października 2012

Wzorzysta bluzka

Witajcie jestem :) mam nowy aparat :) yehu ...

W roli głównej wzorzysta bluzka  :) a dlaczego zdecydowałam się ją pokazać?
hm odwiedzając mój na dniach mój ulubiony sh - kobietka ze zdziwieniem rzekła: Ależ skąd ma Pani piękną bluzkę :) na co ja:  Dziękuję jest ot Pani :) ale była zdziwiona :)
Szkoda, że z tamtego dnia nie miałam zdjęć, bo wyglądałam super na włosach loczki ... :)
No cóż dzisiaj prezentuję zdjęcia, które wykonałam swoim nowym aparatem, jakość mnie nie zachwyca jakoś, chyba mój fotograf musi trochę nabrać wprawy :)

Pozdrawiam i życzę udanej, słonecznej niedzieli
papa




spodnie: nn
bluzka: C&A sh
buty: deezee
kamizelka: moda+


5 komentarzy:

  1. masz świetne buciki:)
    obserwuję i zapraszam również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, cieszę się, że na Ciebie trafiłam ponieważ jestem na etapie poszukiwań blogerek z Zielonej Góry. Chcę razem z ptysia.blogspot.com znaleźć jak najwięcej pasjonatów mody i spotkać się w końcu hehe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie bardzo podobają mi się takie futrzane kamizelki.
    Fajny zestaw.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. love the shoes! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***