niedziela, 11 listopada 2012

Czarna skóra i bluzka DIY

Witajcie :) no i mamy listopad coraz bliżej do magicznych świąt... ale ten post nie o tym.

W dzisiejsze prezentacji chciała bym się pochwalić bluzą z wojska oj ciepluchna :) mówię wam... ale nie myślcie, że do wojska takie bluzy produkują. Oj nie, otóż była to zwykła bluza z dekoltem pod szyją od kolegi sobie ją przywłaszczyłam, ćwieki na allegro wszystko mającym zakupiłam... wycięłam dekolt, przyszyłam zamki przy zamkach obszyłam czarną eko skórką no i wszechobecne przeze mnie ukochane złote ćwieki doczepiłam i jest taka inna moja militarna. Co sądzicie? Czekam na wasze komentarze...









bluza: DIY
spodnie: NY
botki: dachmann
biżuteria: edibazar
kamizelka: moda+

21 komentarzy:

  1. Kinga, ale Ty masz talent, świetna bluzka!
    Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. o wo w fantastyczna stylizacja!

    modelką oczywiście nie jestem, chociaż się zdarzało czasem foto:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem efektownie wyglądasz, ostatnio również zakupiłam kilka sweterków z ćwiekami bo dodaja charakteru:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest cudowny :) Świetnie dobrana stylizacja do klimatu, i miejsca:)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw obejrzałam zdjęcia, później wróciłam do opisu i szczerze powiedziawszy jestem pod wielkim wrażeniem Twojej kreatywności:) sweterek wyszedł naprawdę rewelacyjnie:) masz świetne pomysły. dodaje do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza jest świetna ;) Fajny klimat

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look ! Bardzo fajnie Ci w takiej kolorystyce :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja świetny look. Kocham czarne, skórzane spodnie, bo one tak fajnie wyszczuplają nogi.
    Dodałam juz Twojego bloga do obserwacji i mam nadziję, że Ty dodasz też mój.
    Przy okazji wysyłam linka http://mary27help.blogspot.com/ --> to mój modowy blog i jakby ktos chaciał jeszcze zerknąć tutaj jest fotograficzny http://photomary27.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne stylizacje i ciekawie prowadzony blog :)

    Zapraszam do siebie - www.obecny.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie wyszła Ci ta bluza! Masz wielki talent do przeróbek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow super bluzka, muszę coś pokombinować z DIY ; )
    Pozdrawiam ; )

    http://lifebecomesbetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. na początku myślałam, że spodnie i buty to jedność :P ale po dłuższym gapieniu się zauważyłam, że jednak nie :D bluzka naprawdę przepiękna! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh podążając za projektantem Givenchy pomyślałam, że stworzy to nie złą całość.

      Usuń
  13. Sliczna militarna bluzeczka!
    Pozdrawiam,
    monile

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten typ zieleni i w ogóle fajne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stroj bardzo udany,jednak otoczenie...ajjjjj!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. leather & fur - you look amazing !!

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***