czwartek, 22 listopada 2012

Nie Givenchy

Witajcie
oto jestem z kolejnym DIY aczkolwiek tym razem nie był to zupełnie mój pomysł tylko znanego projektanta Givenchy- propozycja na jesień 2012 r. Potem pomysł pojawił się u jedne z moich ulubionych blogerek AdrianaAndrea i tak sobie pomyślałam przecież mam stare skórzane kozaki, które już tak mi się znudziły, że po prostu nie wiedziałam czy komuś je oddać, czy wyrzucić (szkoda troszkę, bo to przecież skóra, kupę kasy kosztowały... hm rzecz jasna nie tyle co te Givenchy) no i parę inspiracji i błysnęło :) zrobię sobie sama hm a co ja nie potrafię? jasne, że potrafię :) A mam nadzieję, że wy ocenicie moją prace :)

Inspiracja ...




źródło: http://koktajl.fakt.pl/Buty-Givenchy-jesien-2012,galeria-artykulu,177389,2.html


Pomysł ...



Realizacja planu...


Co było potrzebne:
- stare kozaki... w moim przypadku można też nowe, bo ryzyko zniszczenia butów nie istnieje :)
- skórzane spodnie z sh jedyne 35 zł 
- taśma samoprzylepna dwustronna 5,50 zł można nabyć w każdym papierniczym 
- ostre nożyce oby to nam przyjemnie się cięło :)
- czarna pasta do butów oby to w moim przypadku odrestaurować noski bucików 

Rezultat ...





I na koniec stylizacja ...














Wczoraj będąc w Sądzie i mając na sobie ten oto uroczy kapelusik :) adwokat stwierdził, że mam bardzo stylowy kapelusz heh :) A wy co sądzicie?

kurtka: promod
komin: kappahl
spódnica: fishbone 
kapelusz, sweter: sh


10 komentarzy:

  1. Heeej świetnie Ci wyszły buciki:* Stylizacja-mega <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super, post rewelacyjny i stylizacja extra :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł.

    Obserwujemy? Ja juz dawno dodałam Ciebie i mam nadzieję, że Ty tez dodasz moje posty do obserwowanych
    http://photomary27.blogspot.com/ - fotograficzny
    http://mary27help.blogspot.com/ - modowy

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super buciki! Stylizacja też extra! Gratuluję bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sper sama zastanawiam się nad podobnym DIY!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz!
    Pozdrawiam;*
    Obserwujemy?

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie proszę Cię, tylko nie te buciorryyyy....nie rozumiem tego fenomenu,,:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja rozumiem i bardzo mi się podobają :)

      Usuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***