sobota, 8 grudnia 2012

Co dostałam od sponsorów?

Witam :)
otóż kolejnym moim postem dotyczący relacji z I SBL będzie coś w rodzaju:... Pkaż kotku co masz w środku... hehe a mianowicie, co otrzymałam w darach od naszych hojnych sponsorów....

Na wstepie chcialabym serdecznie podziękować wszytkim Sponsorom firm kosmetycznych, produkty są na prawdę rewelacyjne.
AMBASADAPIĘKNA

GOSH

VENITA
FAROUK

JOANNA

BARWA


PILOMAX

BANDI

FITOMED

MARIZA


UrodaiSdrowie.pl

ZIAJA


Recenczja...



Do tej pory nie próbowałam ze Ziaji kosmetyków z serri dla włosów ale przyznam szczeże, że wypróbowałam szampon oraz odżywkę i się nie zawiodłam. Włosy odpowiednio nawilżone, puszyste i lekkie, szampon idealnie się pieni a odżywka jest na tyle efektywna, że moje wielokrotnie niszczone farbowaniem, suszeniem, prostowaniem kosmyki  nabrały wigoru i pięknie się błyszczą :)
Venita - wypróbowałam basam rozświetlający i powiem wam, że się ucieszyłam :) piękny zapach, delikatna konsystencja, bez smug, z delikatnymi drobinkami, skóra nawilżona idealnie, lakieru jeszcze nie próbowałam jak na razie jestem zakochana w tym od Gosh i ciągle tylko nim maluję. 

Produkty tej firmy znam bardzo dobrze od dawna pomogają mi regenerować moję nie udolnie spalone włosy przez fryzjera, kiedy to ja próbowałam stać się blondynką z ciemnej czekolady. Muszę przyznać, że są to jedyny kosmetyki, dzięki ktorym włosy dochodzą w szybkim czasie do formy a mało tego po zastosowaniu rosną jak na drożdżach. Wniosek: od lipca urosły ok 7cm czyli w 5 miesięcy spalone włosy wyglądają na zdrowe i w dodaku się nie łamią i rosną.

Otrzymałam idealny krem do całego ciała- cudowny zapach, mega nawilżona skóra, szybko się wchłania. Jestem jak najbardziej na tak i bardzo polecam.




Szczeże mogę polecić kremy, mega nawilżenie i niesamowicie delikatna powłoka, kóra bardzo szybko się wchłania


Zakochalm się w tym błyszczyku, piękny z świecącymi drobinkami kolor długo się trzyma, nawilża usta. Od razu czuć, że producent w swoiej produkcji nie używał zbyt dużo wazeliny :) reszta czeka na dalniejsze testy


Dziewczyny a wy znacie produkty tych firm? Co o nich sądzicie? Osobiście jestem zadowolona z każdego produktu :) Jupiii

_______________________________________________________


Wiem już jak pomaluję paznokcie na Sylwestra





Taki efekt wyszedł a co najlepsze, trwały, tani i momentalny efekt

Użyłam lakieru Gosh (nr widać na zdjęciu) i Brokatowe Golden Rose koszt. 12zł


Ściskam :***


11 komentarzy:

  1. Ja nie używam tych kosmetyków, ale chyba zacznę :) Świetne paznokcie :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne kosmetyki dostałaś - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem szczeże, że też niesamowicie się cieszę :)

      Usuń
  3. ja najbardziej kocham firmę GOSH i jestem wierna ich podkładowi. Ciekawa jestem co od nich dostałaś i jak to oceniasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, paznokcie sa ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pazurki suuuper! Chyba widziałam je na żywca nie ? Jak widziałyśmy się pod Lidlem :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Great post! Lots of cool stuff! Hugs from Cali! xx The Golden Girls

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo tych rzeczy:) Paznokietki super:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy :))) siarkowa moc-krem jest rewelacyjny :))
    również obserwuję :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***