poniedziałek, 3 grudnia 2012

Gosh moim faworytem

Witam :)
dzsisiaj nie o modzie ale o kosmetykach, mikołaj w tym roku przyszedł do mnie troszkę prędzej, a mianowicie tym Mikołajem była firma GOSH o tak :) więcej takich prezentów z tak wspaniałymi kosmetykami :)

 cały zestaw składał się z tuszu do rzęs, e-lainer, poczwórne cienie do powiek, pojedynczy cień do powiek(wspaniały kolor i długo się trzyma, nie osypiję sie, nie ściera) , lakier do paznokci, róż oraz błyszczyk powiekszający usta :)

oczywiście mając taką okazję wczoraj od razu wzięłam się  do wypróbowania kolorowej kosmetyki


muszę przyznać lakier bardzo dobrze się rozprowadza i długo się trzyma


zdecydowanie moimi faworytami jest błyszczyk oraz róż są obłędne






dziękuję serdecznie firmie Gosh za tak chojny podarunek
dzięki nim uśmiech zagościl na mojej twarzy 

16 komentarzy:

  1. piękny kolor paznokci :)
    bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to special edition nail lacquet nr 008 berry me podobno hit jesieni
      nie ukryłam, ż kolor bardzo mnie ucieszył

      Usuń
  2. Ja już pomazałam się lakierem, błyszczykiem i eyelinerem, wszystkie od razu polubiłam, ale do reszty podchodzę jak pies do jeża ;) Szczególnie do różu - nie potrafię jeszcze dobrze posługiwać się tym kosmetykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi szalenie podoba się ten lakier i tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko ! Nie ukrywam - mamy tych samych faworytów :) Róż i błyszczyk mnie baardzo zachwyciły :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już obserwuję, teraz kolej na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też ta torebka najbardziej przypadła do gustu. Róż i błyszczyk są świetne! Kolor mojego eyelinera też mi się podoba. Niedługo dodam coś na ten temat u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również cenię sobie kosmetyki Gosha :) Są bardzo wydajne :) Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam blogowanie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie bylam przekonana do tego koloru lakieru ale na twoich paznokciach wyglada oblędnie biorę się za malowanie

    OdpowiedzUsuń
  9. ile cudownych nowości;)!
    i świetny zegarek
    jasne, możemy ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię taki naturalnie wyglądający makijaż ;d
    śliczny lakier do paznokci ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tak samo, zakochałam się w produktach GOSH'a :) dziewczyno, jesteś wspaniała, nie mogę doczekać się już następnego spotkania z Tobą ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny kolor paznokci, blog świetny, oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***