środa, 5 grudnia 2012

I Spotkanie Lubuskich Blogerek

01.12.2012r odbyło się pierwsze Lubuskie Spotkanie Blogerek. w przytulnej restauracja Jazzgot w Zielonej Górze, było wesoło, miło, ciekawie słodko i pysznie :)
Wszystkie dziewczyny były bardzo miłe, coś niesamowitego jest spotkać inne, zupełnie rózne osoby z drugiej strony ekranu.
Bardzo bym chciała podziękować kochanym organizatorką, bo bez nich pewnie byś my jeszcze się nie doczekały spotkania :)
Przesympatyczna Soveir                                                                  Przezabwna AS
Dziewczyny bardzo postarały się o oranżację wnętrza oraz znalezieniu sponsorów, którzy byli na tyle hojni i obdarowali nas wspaniałaymi upominkami :)







Bardzzo mi sie podobało i już za wami tęsknie mam nadzieję, że już nie długo powtórka :)

                   iEwa                                       MalinowePole

                  Agnus8                           Czerwonowłosa

blogerki :)

Malinowepole

Iza :)

jestem i ja :)    AS  Sara  Ania  Jaga  no i ta która nie ma z czego, ale się odchudza :) czyliWiggaa


18 komentarzy:

  1. Tych zdjęć jeszcze nie widziałam :) Bardzo fajne te ostatnie. Super się bawiłam na anszym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam !!!! :) Jesteście cudowne !!
    Jeszcze raz wielkie dzięki, że byłaś !! :)
    Do zobaczenia niedługo ! :):*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, świetnie :) Pewnie atmosfera była super.Szkoda,że dopiero zaczynam blogować, ale mam nadzieję,że kiedyś również wezmę udział w takim spotkaniu, tym bardziej,że też jestem z lubuskiego :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej no super kochana kolejne spotkanie planujemy na marzec ;)

      Usuń
    2. Ja jestem z Drezdenka,bliżej Gorzowa,ale nie będzie problemu z dojazdem ;)

      Usuń
    3. no to wspaniale będziemy w kontakcie :)

      Usuń
    4. Ja oczywiście też się piszę. :) Nie mogę się już doczekać

      Usuń
    5. Ja też się piszę! :)

      Usuń
  4. To super;) ja jestem z Drezdenka,bliżej Gorzowa,ale dojazd nie będzie problemem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za sympatyczny komentarz!:) Obserwuje!

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki:) na pewno będą! było superrrr:) trochę mam z czego:D:D nie pokazałam Wam wszystkiego haha:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy blog :) świetna relacja ze spotkania, może na kolejnym spotkaniu będzie okazja, aby się poznać :)
    dziękuję za odwiedziny :)

    http://madeoftears-madeoftears.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie spotkania! Pozdrawiam i zapraszam jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi jest przykro, że nie mogło mnie tam być :(
    Ściskam CIę i mam nadzieję, że poznamy się już niedługo na jakimś kolejnym spotkaniu :*
    Dodaję do obserwowanych i klikam LIKE na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna fotorelacja. Sama z chęcią by się wybrała ta takie spotkanie :)

    Fajny blog - obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! świetna organizacja :)) pozdrawiam wszystkie obecne! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ;) Mam nadzieję że przy najbliższej okazji przygarniecie faceta z lubuskiego ;))

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie www.dede-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O! Mój portret!

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***