czwartek, 20 grudnia 2012

Jeszcze nie świąteczny zestaw

Witam!
Wczorajsza stylizacja była znowu militarna, w końcu dorwałam spodnie w kolorze powszechnie ogarniającego koloru i woskowane. Tak stylizacja na płaskich buciorach, gdzyż foty specjalnie były robione na spacerze z maleństwem :) Aha no i kurtka prawdziwa wojskowa i DIY.
Pozdrawiam :)






Kurtka: wojskowa+DIY
futrzana kamizelka: Stradivarius
bluza: nn
spodnie: amisu NY
buty: allegro
biżuteria: serduszko who klik
kolce  iloko klik



12 komentarzy:

  1. super kurtka, bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do bordowych spodni świetnie pasuje militarna góra !!!

    Zapraszam na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/11/giveaway-konkurs.html Do wygrania 25 voucherów na okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne lub zerówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie Cię zaobserwowałam więc czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wygląda połączenie bordo z moro :) zainspirowałaś mnie.
    zapraszam do mnie
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kurtałka, fajnie ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja ! mega kobiece wydanie moro :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja :* Zwłaszcza kurtka mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie moro(prawdziwa wojskowa - tym bardziej super! :)), cudnej, jasnej futrzanej kamizelki i bordowych spodni - wygląda to rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie. Bardzo ładnie wyglądają z wojskową kurtką :)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***