sobota, 22 grudnia 2012

Recenzja biżuterii ze spotkania LB

W dzisiejszym poście wrzucę parę fotek oraz opiszę krótką recenzję biżuterii, którą dostałam na spotkaniu Lubuskich Blogerek, gdyż zdążyłam je już prze testować. Przyznaję się bez bicia, że nie przypadam za sztuczną biżuterią dlatego rzadko użyywam ją w swoich stylizacjach.

Recenzja 1
 whobracelets


Zacznę od bransoletki przedstawionej na zdjęciu powyżej: otóż bransoletka jest piękna, cudna delikatna, tak mi się spodobała, że od razu miałam ochotę ją nosić non stop na swej ręcę i tak się stało ale niestety nie zdejmowałam jej kiedy kąpałam swoją wspaniałą córeczkę, prałam, sprzątałm co stało się powodem utraty pięknej kolorystyki nitki, delikatnie mówiąc ... wyblakła :(

Recenzja 2

iloko.pl


O tak kolce, ćwieki srebrne czy złote wszystkie ukochane przeze mnie :) otóż ta bransoletka przeżyła wszelkie eksperementy i tortury nie odbarwiła się jak widać na zdjęciu jest w 100% cała, dlatego z czystym sumieniem polecam wam firmę iloko.pl


Recenzja 3
fablou






Koloczyki i pierścionek są piękne i bardzo przypadły mi do gustu a mało tego są wykonane z naprawde dobrego materiału.

Recenzja 4

bizuteria-japan




Słodkie serduszka z biżuterii bizuteria-japan wpadły mi w oko już na spotkaniu dlatego od razu sobie je założyłam. Cóż mogę jeszczę więcej napisać biżuteria nie droga a za to w dobrej jakości :)





Recenzja 5



Ładna słodka bransoletka, którą pewnie będę nosić już na wiosnę, bo neony ciągle w modzie. Wzór motyla wskazuję wolność, ciekawe cóż to za wróżba heh





Tym czasem ściskam Was :***






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***