poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwester

Witajcie kochani!
Dziś ten dzień, ten wieczór, kiedy wolno nam błyszczeć i bawić się do białego rana :)  Nie ukrywam, że ja wybieram się na imprezę Sylwestrową jest to pierwsza impreza od roku i nie wyobrażam sobie tego długiego rozstania z moją małą księżniczką. Obym dała rady :)
Moja stylizacja na Sylweter to tematyka lat 50 pin up girl na zdjęciach widać lecz namiastkę mojego wyglądu, autentyczne zdjęcia będą już w Nowym Roku!!!





I na koniec mój najwspanialszy prezent w roku 2012!!!


Kochani życzę Wam samych wspaniałych chwil w gronie rodziny, wymarzonych prezentów w nadchodzącym Nowym 2013 Roku
mnostwo zdrowia, szczęścia, wszelkiej pomyślności dalszych sukcesow i oczywiście niezapomnianej nocy sylwestrowej, niech ta noc będzie magiczna !!!


Dziękuję, że jesteście ze mną :*** 

10 komentarzy:

  1. Idealna stylizacja. Wszystko do siebie świetnie pasuje.
    Też postawiłam w tym roku na czerwone paznokcie. :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach uwielbiam czerwień na ustach i czerwone pazurki <3
    Baw się dobrze Kochana!:* Spełnienia marzeń w Nowym Roku :***
    p.s. Śliczne maleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh tak Kochana Adriana dzięki tobie właściwie odważyłam się by czerwień zdobiła moje usta :)

      Usuń
  3. Zaczynam obs. :)
    Życzę udanego Sylwestra i dużo sukcesów w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyglądałaś - z resztą jak zawsze :)
    Najlepszego Kochana !!!!
    pełnienia marzeń i samych cudownych chwil :)

    Buziaki AS :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku i spełnienia marzeń :)

      Usuń
  5. słodka dzidzia ;)ładną masz bluzeczke

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w nowym roku:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. oja.. co za słodziak z cudownymi niebieskimi oczkami!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny masz kolor pomadki ! Wspaniała dzidzia :))

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***