sobota, 22 grudnia 2012

W to się wystelizuję na Święta

Witajcie
Dzisiaj przedstawię wam moję stylizację na poszczególne dni świąteczne. Zdjęcia robiłyśmy wczoraj wieczorem z moją szwagierką gdy wszyscy już spali :) A wy ocenicie i skomentujecie może, która z poniższych stylizacji podoba wam się najbardziej. Może opiszecie też czy już macie obmyśloną stylizację...
Kiss kiss

Outfit 1 Przy Wigilii




sukienka:  atmospher- sh
sweterek: stradivarius
torebka: mng
buty: deezee

Outfit 2 I Dzień Świąt







sukienka: River Island -sh
marynarka: Ryłko
torebka: nn
buty: River Island -sh

Outfit 3 II Dzień Świąt




Spódniczka: szafa mamy+DIY
bluzka: H&M- sh
pasek: nn
buty: sequin


22 komentarze:

  1. WOW !! Modelka ! Rewelacyjnie wyglądasz ! Zakochałam się w Twoich butach ze stylizacji 1 i 3 ! Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie 1stylizacja jest najlepsza :)
    Ja mam tylko jeden strój na każdy dzień, bo uważam że więcej jest nie potrzebnych zwłaszcza że jadę tego samego dnia w 2miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny sweter z pierwszego zestawu

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam zachęcić Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu - do wygrania jest kopertówka Mako bags wykonana ze skóry naturalnej.:)

    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne świąteczne zestawy:)Ja pewnie,jak zwykle ubiorę się w ostatniej chwili:D;)

    WESOŁYCH ŚWIĄT Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga i trzecia stylizacja REWELACJA! A spódnica cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje bardzo mi sie podobaja, dolaczam do obsewujacych twojego bloga i bede zagladac :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja na I Świeto jest prześliczna, odcień fioletu jest cudny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zestawy. Pierwszy najładniejszy ;3
    Ciekawy blog, obserwuję i mam nadzieję, że zajrzysz do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moim zdanie najlepisza jest styl nr 3, pieknie wyglądasz w pudrowym różu. Uważam , ze masz świetną figurę i wszystkie swetry bym zrzucila. Pasek z 3 zestawu również bym wywaliła. BTW, wyglasz świetnie !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do paska to czegoś zabrakło w tym zestawie i stąd świecący pasek :) ogólnie dziękuje za uwagi i komplementy :)

      Usuń
  12. nie jesteś stylowa...A juz na pewno nie masz klasy...wyglądasz jak taka wiejska baba:) nic do siebie nie pasuje i ten pasek swiecący jak z targu...wybacz..ale zobaczylam Cie u styloly(która ma klasę) na fejsbuku i musialam wejsc..zmien nazwe bloga i bedzie dobrze..dopisz po prostu NIE przed stylowa i wszystko bedzie do siebie pasowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nareszcie jesteś "kochany" anonim, bo w sumie myślałam, że coś jest nie tak z moim blogiem... ale cóż... co do zmiany bloga to się zastanawiałam żeby zmienić nazwę raczej na angielską lecz mimo twych tak "serdecznych" wskazówek nie skorzystam z rady...
      enjoy anonimie

      Usuń
    2. Anonim niech wróci do szkoły i nauczy się podstaw jak np. pisze sie facebook.A blog Kingi jest świetny! Pozdrawiam Aurela

      Usuń
  13. Niestety to jest prawda.Weszłam tu pierwszy raz i też mi się nie podoba:(Enjoy Kinga!
    Pozdrawiam!
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro się nie podoba to wcale was nie zmuszam...

      Usuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***