czwartek, 13 grudnia 2012

Zakochana w torbie MNG

Hej wam...
Korzystałyście kiedyś ze sklepu internetowego answear? Ja skorzystałam i jestem na prawde zadowolona. Udało mi się trafic na promocję upatrzoną już prędzej torebki w oczekiwaniu na mikołajkiowy dzień to dodatkowo okazało się, że firma answear proponuję swoim klientą przesyłkę za free. Ogólnie zestaw luzacki taki codzienny :) foty stworzone jedynie po to by móc pochwalić się nowościami... bo kolejną nowością w mojej garderobie są lity z deezee...











buty: deezee
kurtka: promod
kamizelka: modo
sweter: atmosphere- sh
spodnie: nn
torebka: mango -answear

i fota z wczorajszego dzieła... czyli wygłupy na śniegu :)







17 komentarzy:

  1. Buciki swietne, ale futrzak, fiufiu;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak juwielbiam wszelkiego rodzaju futrzane elementy :)

      Usuń
  2. Super stylizacja kochana:) Butki i futrzana kamizelka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja. Bardzo mi się, szczególnie futerko.

    Zapraszam do mnie:
    -modowy --> http://mary27help.blogspot.com/
    -fotograficzy --> http://photomary27.blogspot.com/

    I zachęcam do wspólnego obserwowania zwłaszcza, że ja już dawno dodałam Twój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek rewelka! Całość bardzo fajnie wygląda. No i te butyyyyy. Super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja,podoba mi się :) Trafiłam tutaj z modnej polki-proponuję wzajemną obserwację blogów :)))
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz, bardzo ciekawy blog i stylizacje ;)
    Obserwujemy? Ja z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam robić zakupy na answear!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz ;)
    Bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przez 1,5 miesiąca codziennie zalewałam pół kostki drożdży wrzącą wodą do połowy kubka i dokładnie mieszałam. Po ostygnięciu (muszą być zimne!) dolewałam zimnego mleka, mieszałam i to piłam. Po tym czasie zaczełam zalewać 1/4 kostki drożdży.

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***