poniedziałek, 14 stycznia 2013

Dzisiejsze

Witajcie :)
Mój dzisiejszy zestaw przedstawiam w domowych warunkach, gdż miał być plener ale się nie udał... zaczął mocno padać śnieg a w objektywie same białe kropki się odbijały :( ogólnie prezentuję płaszczyk znanej firmy Mexx kupiony w sh za jedyne 10 zł. Co do sweterka podobno żłóty ma być rewolucją wiosny, mnie ten kolor zachwycił już zimą ... zakupiłam w New Yorkerze ale co do jakości tych ubrań nie jestem przekonana, kupować w sieciówkach opłaca się tylko kiedy są %%% ogólnie ta rzecz po dwóch praniach wyglada tak jak bym ją miała już rok :p

No i mam nową fryzurę może nie mam aż tak drastycznej zmiany na głowie ale rezygnuję z cieniowania no i z grzywki jak na razie mam przedziałek na srodku.















płaszcz: Mexx-sh
sweter: New Yorker
spodnie: Bershka
torebka: klik polecam jest teraz w super cenie
buty: deezee
w roli biżuterii miał być naszyjnik z kolorową sową :( niestety dzisiaj zgubiłam ):



23 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje stylizacje !!
    Ja też ostatnio przerzuciłam się na przedziałek na środku :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny sweterek i buty. Torba też mi się podoba:) Świetnie wyglądasz. Zostałaś przeze mnie otagowana :) http://give-me-fashion.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!Cudowności <3 Sama bym chętnie wskoczyła w taki zestaw:)Płaszczyk za dyszkę-super zdobycz:]

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny płaszczyk pozdrawiam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te obdziergane spodnie. Zawsze w takich gustowałam.
    Pozdrawiam,
    Jeśli masz czas, to wpadnij:
    zawsze będziesz mile widziana:
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz przepięknie kochana! Buciwo to masz niezłe:) Uwielbiam Twój styl!:))

    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Rękawiczki, torebka i płaszczyk to elementy stylizacji, które najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żółty to zdecydowanie Twój kolor :) Wszystko bardzo fajne, ale płaszcz w takiej cenie to prawdziwa perełka :)


    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana czy moge liczyć na lajka z prywatnego konta:) Bo jako blog mi się nie nalicza!:) Byłam u Ciebie i również zalajkowałam;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam zostałaś nominowana:
    http://bellamulierstylle.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-i.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny masz ten neonowy sweterek ;) jestem tutaj pierwszy raz ale na pewno jeszcze wrócę ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor sweterka i super płaszcz! zajrzyj i do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten płaszczyk to marzenie! Jest rewelacyjny!
    Pięknie ożywiłaś stylizację żółtym sweterkiem, a te jeansy z przetarciami i lity mmmmmmmm<3

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek ma bardzo ładny kolor. ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny płaszcz i dżiny a kolor sweterka cudownie ożywia cały look <3 ! bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog ;)

    Obserwuje i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważam, że niezwykle ci pasuje taki zadziorny styl.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***