sobota, 26 stycznia 2013

(Nie)moje zakupy

Hm dlaczego taki tytuł, a to dlatego, że cały mój budżet "ciuchowy" w tym tygodniu wyczerpałam na moją córeczkę. O tak !!! jak tylko dotarłam do działu dziecięcego w Reserved to nie mogłam odejść po prostu miałam ochotę zakupić wszystkie te słodkie ciuszki dla małych księżniczek :) Skorzystałam również z wyprzedaży i obok nowych kolekcji nie przeszłam obojętnie :) nie mam stylizacji ale pochwalę się w co ubiorę już na wiosnę moje szczęście...
a tym czasem ściskam i miłego weekendu  :***







33 komentarze:

  1. Jakie te ciuszki są słoooodkie! :) Nie pokazuj już więcej, bo jeszcze zapragnę mieć dziecko xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne! Też lubię kupować ubrania dla swojego dziecka, choć z chłopakiem aż tak poszaleć nie można ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak mogłabym całą wypłate stracić ale dobrze, że przemawia do mnie głos rozsądku w postsci mego męża <3

      Usuń
  3. Cuda. Zazdroszcę Twojej księżniczce ;-)

    Byłabym Ci wdzięczna gdybyś zaobserwowałaa mój blog. Ikonka już działa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz swietny blog :) jest bardzo interesujący :) Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj,jakie SŁODKOŚCI - maleństwo będzie do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskieeee !! Ahh aż robisz ochotę by znów zacząć się starać o Małe Szczęście :)
    Uwielbiam Cię ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę omijać sklepy z dziecięcymi ciuszkami bo zawsze źle się to kończy dla mojego portfela. Osobiście uwielbiam sklep C&A, ubranka dziecięce są rewelacyjnej jakości. Nie do zdarcia. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne jest to, że dbasz o swoją córeczkę :) Będzie się na pewno wyróżniała wśród innych dzieci, bo ciuszki śliczne! Buziaki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne ubranka! Ja jeszcze co prawda nie mam w planach dzieci, ale już teraz wiem, że kupowanie dla nich ubranek będzie cudowną sprawą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie dlatego marze o córeczce hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie ;)

    zapraszam do mnie: www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę śliczne ciuszki :) Ja jeszcze nie mam dziecka i nie zapowiada się żebym prędko miała ... no ale mam jeszcze czas :)
    Ale lubię kupować ciuszki dla maluszków mojego wujka :) Dziecięce ubranka są cudne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. these mini kids clothes are amazing!


    www.pretpenser.com
    www.pretpenser.com

    OdpowiedzUsuń
  14. haha No to rewelacja sąsiadko !! :)) Oj coś czuje, że kawa będzie często :)
    A dokładnie gdzie ?? My wprowadzamy się do tego bloku gdzie jest sklep odido :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aż chce sie być tą małą damą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. co za cudowne ciuszki takie maleńkie:))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba Cię rozumiem.. te ciuchy do nas wołają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne ciuszki!! :) a to cudeńko w myszki micky jest naprawdę cudeńkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  19. przesłodkie ubranka ! :) obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie piękne ubranka dla córci ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej kochana:*. Ciuszki śliczne ale to oczywiste, Ty masz bardzo dobry gust :):):*:*:

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej kochana!. Ciuszki śliczne ale to oczywiste, Ty masz świetny gust:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie śliczne ubranka dla bobaska <3

    Pozdrawiam cieplutko ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely post and blog honey :) could we follow each other on GFC blogloving <3 let me know <3
    New post is up on my blog
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczniutkie te rzeczy:) Twoja królewna będzie uroczo wyglądała:) U mnie w rodzinie, u cioci zapowiada się dzidzia na lipiec i właśnie wczoraj dowiedziałam się,że będzie chłopiec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe moja też z lipca 07.07 będzie roczek

      Usuń
  26. Ale słodkości u Ciebie.Świetne ubranka;)

    OdpowiedzUsuń
  27. body z jelonkiem Bambi cudowne! :))

    www.lenkaswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***