niedziela, 24 lutego 2013

Black&white

Witajcie ale się cieszę, że was jest coraz więcej ...
Ale te dni lecą jak szalone... nie zdążyłam się obejżyć a tu już tydzień zleciał... a mój remont ciągle stoi w miejscu, bo zawsze wypadają jakieś głupie zbiegi okoliczności... coś się psuję, czegoś brakuję a ja nie ustannie marzę o swoim, własnym, prywatnym kącie...
Dzisiaj moja stylizacja paważna, elegancka z nutką pieprzyka... :) taką miałam tydzień temu podążając śladami M. Gessler...

Oglądając zdjęcia z dzisiejszej  sesji postanowiłam, że twardo muszę się wziąść do roboty i konsekwętnie dążyć do osiągnięcia oczekiwanego efektu... a za tym idzie ... zdecydowanie Wam tego nie powiem, która część mojej sylwetki wymaga dużej poprawy... łudzę się, że tego nie zauważycie, tego mankomentu mojej sylwetki postanowiłam się pozbyć do wiosny.
A plan jest taki: zdrowa nie tłusta żywność, zero obżarstwa po godzinie 18:00, więcej ćwiczeń i dużo wody niegazowanej...

tym czasem zostawiam was z moimi zdjęciami...















14 komentarzy:

  1. Jakie szpile *.*
    I te perły.. slicznie wyglądasz!
    Bardzo .. stylowo!
    Pozdrawiam serdecznie, :***



    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w takiej klasyce.

    Pozdrawiamy

    http://www.lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. elegancko i z klasą,bardzo podobają mi się szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, ale trochę więcej uśmiechu!:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nno właśnie oglądając te zdjęcia też tak sobie pomyślałam :)

      Usuń
  5. Cudowna bluzka! A ta bransoletka - prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, klasyczna stylizacja...u m nie black&white zawsze i wszędzie .... bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasa!:) Szpilki masz obłędne:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo elegancko ;) czerń i biel trend tego sezonu :) podoba mi się!
    Zapraszam ;) http://ollstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***