poniedziałek, 18 lutego 2013

Śladami Magdy Gessler

Witajcie! Dzisiejszy post jest poświęcony Kuchennym Rewolucją z Magdą Gessler, kto nie lubi Kuchennych rewolucji? Ja uwielbiam i czekam na kolejny sezon... 
Oglądając odcinek, w którym Pani Magda odwiedziła Ville Toscanie w miejscowości Pszczew woj. lubuskim. Pszczew znajduję się w malowniczym turystycznym miejscu nad jeziorem Kochle, jeziorem Duży Szarcz oraz wymarłym już jeziorem Mielno (obecnie na tym terenie znajdują się bagna) polecam odpoczynek gdyż jezioro latem jest cieplutkie, czyściutkie z piękną obszerną plażą...  tyle na temat miejscowości Pszczew :) 

Wczoraj wieczorem postanowiliśmy sprawdzić czy tak naprawdę w Villi Toscanii jest tak znakomita kuchnia włoska... 
Wystrój raczej prezentował się na bogato... 








ODCINEK PREZENTUJĄCE TO MIEJSCE ZNAJDZIECIE TU

Na karcie cenny baardzooooo zadziwiające...



Czekoladowa fontanna... pycha...






Ściana gwiazd, z tego co zauważyłam odwedziło ich dużo gwiazd polskiego shoyu biznesu















Ogólne wrażenia? miejsce śliczne bardzo nastrojowo, pewnie latem będzie jeszcze lepiej i malowniczej. Wypróbowane dania są naprawdę smaczne moja Carbonara rzeczywiście smakowała wyśmienicie, chrupiący boczek, jajko i parmezan a pasta al dente, słynne pierożki szpinakowe polane sosem orzechowy smakowały wyjątkowo, bo naprawdę było czuć, że pierożki robione ręcznie nie z paczki jak to w większości restauracjach z włoską kuchnią...
Obsługa miła i uśmiechnięta można było się poczuć jak w domu, jedzenie pyszne ale stosunkowo drogie co do ilości gramatury, bo dania okazały się bardzo skąpe. Przeciętny mężczyzna musiałby zamówić trzy zestawy oby poczuć dosyt pełnego brzuszka, podsumowójąc jadąc do Villi Toskani zaopatrzcie się w gruby portfel :) i nawigację, bo reklamy tam nadal brakuje...

Co do stylizacji to za prezentuję ją wam innym razem, niestety nie było ze mną mojej fotografki Pauliny gdyż sprawowała piecze nad moją córeczką. A wiem, że tylko ona rozumie jakie efekty oczekuję od wykonanych zdjęć... Tak Paulina jesteś najlepsza :***












15 komentarzy:

  1. Program uwielbiam i gdy tylko nadarzy się okazja odwiedzę zrewolucjonizowaną przez panią Gessler restaurację :) Taki porcje niestety nie zadowolą ani mnie, ani mojego partnera. Przynajmniej nie za tą cenę, niestety...razi to skąpstwem właścicieli :P Najważniejsze jednak, że smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. smacznie ale zdecydowanie za drogo :) porcje mizerne mój mężczyzna zamówił pierożki, dorsza to jest to danie z ziemniaczkami no i dojadł moją carbonare, którą ja nie zmieściła już, bo tylko moja porcja była wielkaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Program oglądam i lubię - też byłam w restauracji po rewolucji w Wieliczce - pozytywnie bardzo.
    Fajnie, ze jedzenie Wam smakowało, ale małe porcje no to jednak minus niestety. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda ta restauracja. Widać że wizyta p. Gessler była udana. Mnie kusi knajpa indyjska w Zielonej Górze - podobno tam p. Gessler też zdziałała cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe klimatyczne zdjęcie i smaczne jedzenie.
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ wielkie pozdrowienia, OLA

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam oglądać kuchenne rewolucje Magdy Gessler! :) ceny rzeczywiście trochę zaskakujące, ale za to jaki wystrój wnętrza bajka po prostu! pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam, że raz na jakiś czas można pozwolić na taki luksus :p

      Usuń
  7. och, do mg to nic mnie chyba nie przekona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne zdjecia;)musze sie tam wreszcie wybrać, mam w miarę blisko;)Kochana,wiesz coś moze na temat spotkania lubuskich blogerek?

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***