piątek, 15 lutego 2013

Woalka, ćwieki, czarna czapka= DIY

Witajcie jest post :)
Cieszę się nie zmiernie, że w końcu się udało mi wydostać się z spod szponów "kury domowej", nie mogłam wczoraj zasnąć, gdyż ciągle kłębiły mi się pomysły w główce. A dzisaj rano postaniwiła ... tak być nie będzie muszę zrobić coś dla siebie... na szczęście rodzinka przyszła z pomocą :)
Jak poswtała moja czapka sportwoa z woalką i ćwiekami na wzór Jill Sander?


A oto mój przepis: 1 gładka najzwyklejsza czapka (kolor według uznania) cena ok. 10 zł, woalka ok 20cm szer. długość zależy od wymiarów Waszej makówki :) cena ok 2zł kolor oczywiście również według uznania, ok 6 ćwieków ja w użyłam wkrecanych cena ok 6 zł, nożyczki, igła i czarne nici...
i do dzieła...


odmierzamy woalkę tak do okoła głowy, końce marszczymy i przyszywamy z tyłu czapki z czego wychodzi ala kokardka


w woalkę wkręcam ćwieki oczywiście to już od Was zależy w jaki sposób to zrobicie :)





A teraz moja stylizacja dlaczego na czarno, bo chyba dzisiejsza stylizacja odzwierczadla stan mojego samopoczucia... jestem zmęczona, brakuję mi czasu, słońca...  



















Buty, czapka: DIY
leginsy: stradivariusz
płaszcz, kamizelka DIY: NY
tunika: house
torebka: mango


zapraszam was do polubienia mojego fanpage na  FB


25 komentarzy:

  1. baardzo podobają mi się takie czapki. Tobie pasuje idealnie! :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tuniczka jak dla mnie za krotka, ale za to Twoje DIY buty mnie urzekly, cudne sa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam wszystko co trzeba to się zakryło :)

      Usuń
  3. fajnie ;))


    zapraszam

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz a czapka jest niesamowita :) - wystarczy pomysł i chęci, a można wyczarować cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś masz nie tak z makijażem. wyglądasz jakbyś była płaskim rysunkiem. wydaje mi się, że powinnaś użyć trochę różu albo brązu, chociaż śladową ilość.
    Czapka wyszła całkiem fajnie, ale nadal motyw woalki kojarzy mi się z pogrzebem. Z czasem pewnie się do niej przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm niestety jakoś zdjęcia raczej się zaświetliły, bo delikatny brązer był...

      Usuń
  6. Świetnie Ci wyszła ta przeróbka z czapką:) dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  7. niezłe diy, super buty, plaszcz jest boski, czapka niezla!

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wyglada ta czapa <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja!!!! Jestem zachwycona czapką, super wyszła! Zresztą cały zestaw genialny :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne :) uwielbiam twórczość i takie pomysły. super!

    www.lenkaswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz ile to daję własnej satysfakcji :)

      Usuń
  11. Czapka wygląda genialnie !! :>

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! genialnie! czapa wyszła bosko, gdzie przepis na buty? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu przepis ;)
      http://stylowakinga.blogspot.com/2012/11/nie-givenchy.html

      Usuń
  13. Czapka wygląda przewspaniale ! Muszę przyznac, że DIY to najlepszy sposób na stworzenie czegoś fantastycznego. Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny set, wyglądasz bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapka - genialny pomysł! Cały set rewelacyjny! Wyglądasz świetnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. ta czapka jest rewelacyjna! Zbieram się i zbieram, żeby taką zrobić, ale póki co bez żadnego skutku ;)) Ogólnie cały zestaw prezentuje się rewelacyjnie, jest z pazurem i jednocześnie kobieco! To lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne ! Już cię uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***