piątek, 8 marca 2013

Czarna skóra...

Witajcie
dzisiejsza stylizacja tak trochę z okazji 8 marca :) niestety jakość zdjęć nie zachwyca ale zapomniałam mojego aparatu zabrać... Może później na FB wrzucę fotkę w innych bucikach, bo początkowa koncepcja była inna... ale praktycznie przy dziecku sprawdzają się buty na płaskiej podeszwie... elementy mojego stroju składają się z czarnej skóry, trochę chciałam rozjaśnić całość i dodałam białą kamizelkę przy okazji było o niebo cieplej... a jak u was pogoda, bo ja delikatnie się zdziwiłam, spoglądając przez okno z rana a tu śnieg... oby prognozy się nie spełniły i nie było tego zapowiadanego -17C


Dziewczyny wszystkiego najlepszego z okazji  Naszego Dnia :)










kamizelka: stradivarius
kurtka: promod
spódnica: vintage+DIY
rajstopy: nn
buty: primamoda




27 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba kurtka, futerko i spódnica.
    Super zdjęcia.

    No i najlepszego z okazji dnia Kobiet! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile śniegu... W Krakowie jest chłodno, ale tak bardziej deszczowo. Bardzo podoba mi się spódniczka
    Wszystkiego dobrego i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spodnica!
    Biała kamizelka rzeczywiście fajnie ożywia całość , chociaż pewnie ja zalozylabym ja klasycznie, czyli na kurtkę. Zestaw bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też bym tak zrobiła ale tył ma pleciony z wełny i jakoś nie zbyt ciekawie to wyglądało :(

      Usuń
  4. Grrrr dużo skóry,futerko-uwielbiam!:) Świetnie wyglądasz Kochana,rajstopki się tutaj idealnie wpasowały to jest chyba Twój-mój ulubiony zestaw:*

    U mnie od kilku dni deszczowo ech...

    OdpowiedzUsuń
  5. super kurteczka ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam futerka <3 cudnie ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na nowy pościk ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze bosko ! Mieszkasz już w Leśnej ?! :):) Kiedy kawa ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana jeszcze nie :) ale już niedługo :)

      Usuń
  8. bardzo fajnie wyglądasz ;*

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna spodniczka! bardzo ciekawy blog, dolaczam do obserwatorow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się połączenie kamizelki z kurtką, naprawdę świetnie to wygląda ;) A spódnica jest cudowna, szczególnie, że DIY daje na pewno jeszcze więcej radości.

    Ro.
    http://wpierwszymrzedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek ma bardzo fajny wzór!! I strasznie podoba mi się kolor Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look i bardzo fajny blog :)

    pozdrawiam,
    D.

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylicacja ;D fajny wzór sweterka. obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurteczka:)
    Skóra zawsze ponadczasowa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cool photos!
    Do you like to follow each other?
    Let me know...
    exspressyourself.paolalauretano

    OdpowiedzUsuń
  16. Futerko jest prześwietne :)!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten sweterek w rąby to tak jakoś mi nie pasuje do wydawałoby się drapieżnego looku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie to nie miał być taki drapieżny look :D

      Usuń
  18. świetny strój!!!!!!!
    yobserwuję:) i licze na to samo :)
    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nice look, like your jacket!
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Futerko rozświetla look :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny jest ten futrzak;) Do zobaczenia na spotkaniu kochana;)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***