wtorek, 16 kwietnia 2013

Dzisiejsze

Myślałam, że w tym sezonie nie zagoszczą w  mojej szafie ani pasiaki ani tym bardziej trampki na koturnie... Lecz nie mogłam się oprzeć królującemu w tym sezonie deseniu... a o to moja propozycja na tego typu połączenia... niestety muszę kończyć, bo na jednej ręce moja córunia wisi. Tym czasem zastawiam was ze zdjęciami....
Całuję 














marynarka: sh
torebka: atmosphere
buty: deezee.pl
 koszulka: sh
spodnie: unisono
biżuteria: sinsay, avon, by dziubeka, neuf9bijoux

30 komentarzy:

  1. WOOOOW!!! Rewelacyjny zestaw! Szczęka mi opadła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Świeżo z polotem i fantazją-dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylówka:) Ja mam ostatnio bzika na punkcie pasów i poszukuję koszuli lub marynarki w czarno-białe pionowe pasy ;) Świetne buty. Bardzo ładnie Ci w tym koczku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niektórym trendom nie ma się co opierać, żakiet świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz fajną pasiastą marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, genialne!Zupełnie nie mój styl, ale bardzo mi się podoba w twoim wydaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! Zakochałam się w tej torebce!

    OdpowiedzUsuń
  8. pasują ci takie spodnie ;0)


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. do takich spodnie nigdy nie poczuję sympatii ale marynarka i dodatki są rewelacyjne :)
    paski górą :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! naprawdę cieszę się, że tu trafiłem :)
    Świetny blog, świetny styl...
    Z największą przyjemnością dodaję do obserwowanych, i obiecuję zaglądać tu częsciej.
    Pozdrawiam

    nomorepainlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna marynarka, jeszcze z sh zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie zestawienie ;) Super ta marynarka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw :) Ja też już kupiłam bluzeczkę w paseczki - podobnie jak Ty nie mogłam się oprzeć :) Ale nie byłabym włosomaniczką jak bym się Ciebie nie zapytała: jak zrobiłaś taki piękny koczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana zwyczajna kitka na czubku głowy na to gąbka specjalna na całość frotka cienka czarna i dookoła obwijam włoskami i spinam czarnymi wsówkami
      buziaki

      Usuń
  14. świetny zestaw!
    http://flleuur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw! Świetne połączenie! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiłaś na mnie ogromne wrażenie - wyglądasz fantastycznie :) Mój ulubiony zestaw u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz! mam wrażenie, że ten zestaw pasuje do Twojej pozytywnie szalonej (mam rację? :)) osobowości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajebiście wyglądasz! Myślę, że już nie musisz dłużej szukać swojego stylu :) W takim wyglądasz rewelacyjnie !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Wyglądasz genialnie w tym zestawie! Wszystko idealnie ze sobą współgra :) Świetnie ) Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna marynarka, właśnie takiej poszukuję :)

    http://mietowalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jacie taka stylizacja naprawdę do Ciebie pasuje i spodnie świetnie przełamują elegancję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. genialna marynarka, świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna marynarka! Całość bardzo przypadła mi do gustu, chociaż nie lubię tego typu spodni.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***