wtorek, 30 kwietnia 2013

Goodbye(edytowane, bo błąd się wkradł)

Hello... zawsze jak myślę o stworzeniu nowego posta mam tyle w głowie słów, lecz gdy siadam i dotykam klawiaturę nagle w mojej głowie czarna dziura...
No cóż majówka już jutro a dzisiaj szał na mieście, wszyscy krążą jak mróweczki w poszukiwaniu prowiantu na grillowe stoły... no i przyodziać się też przecież trzeba... ludzie szaleją heh ...
a ja dziś spokojnie wynalazłam moje botki mega wygodne na takie dni ani to ciepło ani to zimno ale w sam raz na przyjemny spacerek z córeczką  w zaciszu Międzyrzeckiego parku...
Od czerwca wracam w szeregi osób pracujących... no cóż z pewnością będzie to dla mnie nowa sytuacja, bo jak tu poradzić małe bebe, dom, praca, mąż który nie jest jeszcze mężem ;p blog. No i lato grille, wyjazd nad morze... Ale wiecie co? podejmę to wyzwanie... przecież mnóstwo kobiet tak żyję :) a tu mamusia kochana pomoże i mężuś (który nie jest jeszcze mężem)...
A tym czasem kochani życzę Wam udanego weekendu długiego... nie przepełnionych brzuszków lecz błogiego odpoczynku takiego, którego każdy sobie zażyczy...

Aha ta czarna kamizelka to SH jedyne 3zł :p kocham takie łupy...

Całuję  Was  Kinga :)
ostatnio wzięło mnie na takie rymy :) a tu dziękuję Mareckiemu piosenka mega



















spodnie: Cubus
Koszulka: F&F
Kamizelka: SH
Kurtka: Reserved
Buty: Sequinshoes
okulary, chusta: nn
torebka: mango



23 komentarze:

  1. Totalnie zgadzam się z Toba, jeśli chodzi o pierwszy akapit^^ Mam tak samo^^
    Ślicznie wyglądasz Nie tykaj mleczy, bo będziesz miała zółte łapki^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak ja ubrudziłam bluzkę
      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. ciekawa stylizacja; D

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki cudowny, biały uśmiech! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz - wręcz trudno uwierzyć, że masz małą córeczkę :) Kamizelka i spodnie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) bardzo fajną masz tą kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje;)
    też mam taką samą torebkę;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka śliczna :))

    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie i buty mnie urzekły :)
    atrakcyjna z Ciebie kobietka
    może wzajemna obserwacja??

    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny,wiosenny zestaw;) Butki rzeczywiście wyglądają na wygodne. Nie martw sie,pogodzisz wszystkie obowiązki;) Udanej majowki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, zestaw jest bardzo fajny :)
    Obserwuje i pozdrawiam :*
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw! Podoba mi się zwłaszcza skórzana kamizelka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty i kamizelka genialne :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamizelka z lumpa za takie pieniądze- świetna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. super buty ! :)

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę kamizelki <3
    Super fajny look Kochana;))

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***