środa, 24 kwietnia 2013

Kolorowe spodnie

Raczej nie kupuję ubrań w sieciówce H&M bo to są tak zwane jedno dniówki za duże pieniądze ale tym spodniom nie mogłam się oprzeć ale i cena była całkiem przyzwoita...

ze zdjęć może nie jestem zbyt zadowolona, były robione w szybkim tempie i w podróży jak widać udało mi się na pustej drodze ekspresowej...


mam dobry humor, bo mam wrażeni, że w moim życiu zaczyna się dobra passa... wszystko się układa po półeczkach...

nuta na dziś....
 

 Zapraszam was do polubienia mnie na fb Kinga













spodnie: H&M
t-shirt: F&F
kurtka: promod
buty: deezee.pl
komin: moda+


Szczęście nie jest prze­cież sta­nem wie­cznym. Zresztą też i nie ok­re­sowym. Szczęście to po pros­tu ta­ki skur­cz ser­ca, które­go doz­na­je się cza­sami, kiedy człowieka prze­pełnia ta­ka ra­dość, że wprost trud­no ją znieść. Zni­ka równie szyb­ko jak się po­jawia. I nie ma go, dopóki nie na­dej­dzie zno­wu, by spra­wić, że człowiek uz­na życie za naj­wspa­nial­szy dar. 

26 komentarzy:

  1. ale cudownie , już tak wiosennie ! genialne portki <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. podzielam zdanie o HM.. w Anglii to tania sieciówka z wiecznymi wyprzedażami, która w Polsce urosła do rangi na którą nie zasługuje. Ale przyznaje, że spodnie azteckie i to jeszcze w tak wiosennych kolorach są wypasione :) i ten neonowy komin wymiata

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetne nogi do takich spodni!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ci fajne w tych okularach ; DD



    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne te spodnie! Nie dziwię się że Cie skusiły;)

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie są super!

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the look <3 !

    bisous,
    Natasha

    http://www.bisousnatasha.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne spodnie! odwazny wzor

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarąbiste spodnie :D cały look mnie zachwyca dużo w nim energii i brak nudy :) Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie jest super! Mam nadzieję, ze dobra passa będzie trwała jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Padłam!Te portasy są genialne;] I bardzo fajny akcent w postaci neonowego szala:))
    Bądź szczęśliwa:*

    OdpowiedzUsuń
  12. ta spodnie są cudowne ;) mierzyłam w h&m spódniczkę w te same wzorki, ale w końcu zdecydowałam się na coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne spodnie :))
    Oby dobra passa trwała jak najdłużej
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz :) fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz:)
    Piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Really nice!!! I love it!!! So great!

    OdpowiedzUsuń
  17. super spodnie ;)


    Pozdrawiam ! :)
    Likerose

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do udziału w konkursie ! :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne spodnie! Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw. Spodnie są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw!

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***