poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Sprawozdanie z II Spotkania Lubuskich Blogerek

Witajcie :)
06.04.2013r odbyło się II Spotkanie Lubuskich Blogerek tym razem było nas o połowę więcej :) Spotkanie przebiegało w przemiłej atmosferze a miejsce przypominało mały zameczek, no cóż organizatorki niesamowicie się postarały... za co serdeczne dzięki :) Oczywiście nie obyło się i bez podarunków... jesteście ciekawi co było jego zawartością? no cóż o tym w kolejnych postach ...

A teraz serdecznie zapraszam na obejrzenie fotorelacji z przebiegu sobotniej imprezy...


























Lista Uczestniczek
6. www.stylowakinga.blogspot.com
14. www.jaga140.blogspot.com

25. www.ptysia.blogspot.com (organizatorka)


No i pastelowy baner II spotkania lubuskich blogerek




Dziękuję wszystkim przemiłym dziewczyną :* i do zobaczenia już w czerwcu jehuu :)

 

11 komentarzy:

  1. Oby więcej takich wspaniałych spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam Ci powiedzieć, że Twoja stylizacja była bezbłedna i bardzo mi się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. :D w sumie chciałam się buntować i nie wzbogacać swojej garderoby o pasiaki ale się skusiłam heh i mam za swoje!!!

      Usuń
  4. świetnie tam miałyście :) Blog extra !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!;-) Jak wygląda udział w takich spotkaniach? czy samemu można się zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
  6. a jesteś z lubuskiego? ogólnie to każdy może być organizatorem takiego spotkania tylko trzeba podjąć wezwanie... no i znaleźć blogerów ze swojego województwa, lokal i sponsorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania :) Juuupi! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog, już zaznaczyłyśmy: "follow" :) zapraszamy do nas, follow us at http://kateandbee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***