piątek, 12 kwietnia 2013

Sprawozdanie ze spotkania cz II

Od tygodnia zbieram się do napisania posta, gdyż najpierw miała być stylizacja ale akurat w mojej miejscowości aura nie dopisuję i zamiast słońca pada deszcz... na szczęście czuć, że to wiosenny deszczyk i to daję wiarę na lepszą pogodę
a tu moje słońce najdroższe przechodzi lęk separacji i nie opuszcza mnie na krok... ani tata, ani babcia, ani ciocia... tylko mama, co prawda dopiero od wczoraj nauczyła się wypowiadać mama (jehu!) długo wyczekiwane słowo ale od jakiegoś miesiąca non stop by tylko przy mnie i siedziała... no cóż ale nie o tym w dzisiejszym poście lecz ciąg dalszy relacji ze spotkania, które odbyło się 06.04.2013r.

Oczywiście na spotkaniu nie mogło zabraknąć upominków od sponsorów... za które serdecznie dziękuję mi mi ewidentnie przypadły do gustu...








A poniżej zawartość...



 
















 Herbatka Big-Aktive świetnie smakuję i pięknie pachnie


tak zdecydowanie tego moje paznokcie i skórki potrzebowały... nawilżenia... jestem wielką fanką :)




dla moich włosów profesjonalne środki kosmetyczne, no cóż recenzja już niebawem 











 makijaż wykonany kosmetykami Vipera taki wyszedł lekki już wiosenny makijaż :)



tym czasem pozdrawiam i ściskam mocno :*




7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że spotkanie płockich blogerek też będzie udane

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno takie spotkania są niezwykle pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ masz śliczny makijaż:) świetne bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne upominki ; D

    zapraszam na nowy post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem ze wszystkiego bardzo zadowolona :) Cieszę się, że mogłam Cię poznać :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki pasują do tła zdjęcia:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz w takich żywych kolorach na oczach! ;)
    kurcze...ale Was obdarowali tymi prezentami :D

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***