poniedziałek, 1 kwietnia 2013

...traced...

Witajcie!
Jak tam święta? Wielkie obżarstwo czy raczej powściągliwie co do zasłanych stołów w waszych albo gościnnych domach? U mnie z umiarem...
Generalnie chciałabym odnaleźć swój styl... w czym czuję się  najlepiej i w czym wyglądam dobrze? pracuję nad tym... szukam i myślę...
oj dużo anonimowej krytyki, tak to brzmi jak by to każdy był chodzącym ideałem... chcę robić to co lubię, nie chcę być kurą domową albo ograniczyć się tylko do pracy... mieszkamy w kraju demokratycznym i każdy może robić to co lubi i to co chcę... rozumiem nie każdemu przypadnie mój gust ale też nie każdego gust przemawia do mnie...
Pozdrawiam :*






Dziękuję tym, którzy mnie doceniają...


:)





24 komentarze:

  1. Kapitalna spódnica! Świetnie w niej wyglądasz :) i nie przejmuje się opiniami innych - rób to co kochasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz! Spódniczka jest super! Bolerko genialne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rajstopy!
    może masz ochotę wygrać czerwone szpilki? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm super wyglądasz ! :) ta spodnica mnie uwiodla ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja! ;-))
    Obserwuję.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cute outfit and I like that jacket. Have a nice day/.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny look ;)

    http://fashionizkaa.blogspot.com/
    zapraszam i liczę na komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolor ust ! Stylizacja według mnie extra ...:) A po co Ty się odchudzasz? hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki:) ale masz fajną kurteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. potrzeba czasu, aby się odnaleźć w swoim stylu, wiem co mówię :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  12. super!!! a rajstopy mega! pozdr i zapraszam do siebie na stałe

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, fajne zdjęcia, ziarno się na niektórych zrobiło, ale nie wyglada źle i możliwe, ze to tak spacjalnie ;)
    zapraszam do mnie:
    bontonchic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I do not know who you are but definitely you're going
    to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!


    Look at my webpage :: quantim

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taką samą spódnice jak ty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Heya i am for the first time here. I came across this board and I to
    find It truly useful & it helped me out much. I'm hoping to present something back and help others such as you aided me.

    Look at my web page ... quantrim facts

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie że nadal dążysz do poszukiwania swojego stylu pomimo nieprzychylnych komentarzy. ale masz rację, o gustach się nie dyskutuje, coś podoba się nam, a nie koniecznie musi podobać się komu innemu. i tak będzie zawsze, niestety nie zadowolimy wszystkich ;)

    pozdrawiam, i.

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietnie wygladasz kochana:) uwielbiam takie rajstopy. Do zobaczenia w czerwcu :**

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam spodnice z wysokim stanem:D
    ah te minki;) bardzo sympatyczne jak i wlascicielka;)
    bede tu wpadac z cala pewnoscia:*

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***