poniedziałek, 22 kwietnia 2013

TRZYMAJ FASHION

Hello hello ... widząc słońce za oknem tylko te piękne słowa przychodzą mi do głowy Look at me I am happy 

W mojej stylizacji przewagę biorą pastele no i oczywiście moje nowe buciki w których dosłownie jestem zakochana mało tego że są wygodne i leciutkie to śmiało mogę w nich śmigać nawet z wózkiem......
Zdjęcia odbyły się w bardzo miłej atmosferze :) pozdrawiam Paulinę (przy okazji zapraszam was na jej bloga)

Moja nuta na dziś ...


Zostawiam was ze zdjęciami kochani :)

Pozdrowienia dla ekipy za mną tak bardzo chcieli mieć wspólne zdjęcie... no tak więc proszę bardzo :)










kurtka: Reserved
koszulka: h&m
spodnie: moda +
buty: deezee
pasek: bata
biżuteria: sinsay,avon,nn

21 komentarzy:

  1. Bardzo fajna wiosenna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Butki są genialne, ale równie genialna jest kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ukradłabym Ci tą kurteczkę;]
    Super pozytywnie!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka! *.* Idealna :)
    Jak najbardziej obserwuję! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra! No i buciki rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  6. buty <3 i te kolory <3 powalają mnie. świetny set ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. haha ekipa spoko:)
    ślicznie Ci w tych pastelach i masz piękny uśmiech;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia no i świetna stylizacja. To pierwsze zdjęcie jest mistrzowskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie ;)))



    new post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz! Świetny zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie wyglądasz w tych pastelach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. przemawiają do mnie takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna kolorystyka i ciuchów i przede wszytskim bizuterii swietnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. buty i kurteczka to istne cuda! A cała stylizacja niczego sobie!

    Obserwujemy? Jeśli tak, to zapraszam na: http://verliefd-op-mode.blogspot.com/
    Z pewnością się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***