piątek, 10 maja 2013

9 maj

Witajcie :)
oto moja stylizacja z wczoraj wszystko co mam na sobie to zdobycze lumpeksowe... same metki haha Versace, Diesel, Reebok :) mam nadzieję, że wam się znudziły te buciki, bo one są mega wygodne... bardzo je lubię... a wy co sądzicie o takowych buciorach?

Całuję Was 

















kurtka: Versace sh
spodenki: Diesel+ Diy sh
koszulka: Reebok sh
torebka,okulary: nn
buty: deezee


Trochę mojej historii ci którzy mnie znają to wiedzą, że moje korzenie sięgają wschodu... Kiedyś miałam na imię Swietłana i urodziłam się w Jużnouralsku to już Azja, a w Polsce mieszkam13 lat. Nawiązując do tytułu posta 9 maja 1945 r. skończyła się II WŚ ale o tym wszyscy wiedzą, lecz tylko Rosjanie świętują ten dzień, a szkoda, bo wszyscy dzielnie walczyli z faszyzmem. Nie będę dużo się wywodzić, ale nawiązuję do tego, że co roku 9 maja składam hołd żołnierzom, którzy walczyli dla nas i o nasze życie... W międzyrzeczu znajduje się cmentarz...









Pozdrawiam :*







18 komentarzy:

  1. Fantastycznie wyglądasz ;) Masz świetne NOGI !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała mieć taką sylwetkę po urodzeniu ! i super look :) To piękne z Twojej strony że tak pamiętasz o poległych.

    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W sh można naprawde dostać świetne rzeczy. Widać po Twojej stylizacji. Bardzo ładnie się prezentujesz. Buty są cudowne!
    Co do historii to widze,że Twoja jest ciekawa. Fakt, wszyscy powinni obchodzić takie święto.
    Obserwuję.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. You are in such a great shape!

    fashionmuffins945.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Za rok idziemy razem na ten cmentarz :) A stylizacja świetna jak zawsze zresztą. Buziaczki Aurela

    OdpowiedzUsuń
  6. spodenki super wynalazłaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna stylizacja :-) post bardzo przyjemny!! Pewnie będę tu częściej zaglądać pozdrawiam Marta www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze nie wiedzialam o Twoim imieniu- sliczne - piekny zestaw- sarnie nogi genialne butki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. oo imienniczka :) zestaw na ogromny + :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te Twoje butki;) Świetnie wyglądasz. Super zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, idealna na luzacki ciepły dzień :)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***