czwartek, 2 maja 2013

Black&White + neon detals

Hello jak tam majówka? u nas bosko... tylko słońca brak... lecz będę się cieszyć z każdego dnia...
a mianowicie chodzi o ten grill... pyszny smaczny aż palce lizać :) tak się najadłam, że zachciało mi się post majowy stworzyć :) Lubicie ziemniaczki zapiekane w folii w węglu grillowym i do tego filet przyprawiony czosnkiem, solą, pieprzem, chili i sokiem z cytryny... a na pieczone ziemniaczki sos czosnkowy... mniam a żeby mdłe nie było to leszek shandy :) schłodzony oczywiście...

a co do stylizacji jest to powtórka szczegółowa z II spotkania lubuskich blogerek... tak znowu pasiak i to jeszcze baskinka, myślałam że nigdy się nie zdecyduję na taki krój, ale śmiem stwierdzić, że ten krój i mi pasuję a wy co na ten temat sądzicie?
miłego oglądania kochani... zapraszam również do komentowania i polubienia mnie na FB będzie mi bardzo miło jeśli będzie Was jeszcze więcej :)

Tak więc łap my chwile ulotne jak ulotka... haha Paktofonika...










 buty: allegro znajdziecie je tu klik cena przyzwoita i bardzo wygodne
baskinka: allegro
szalik: moda+
kurtka: promod
spodnie: cubus
kopertówka: z jakiegoś czasopisma kupowana parę lat temu

29 komentarzy:

  1. wyglądasz fenomenalnie^^ Fajne szpilki, lecz z czubeczkami nie lubię. ale co tam^^ na Twoich stopach ładnie wyglądają^^ Fajna kurtka i neonowe dodatki^^
    Jeśli chodzi o Majówkę.. u mnie identycznie. brak słońca, lecz ten fakt wcale nie zniechęca do odpoczynku przy grillu^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne dodatki! Wyglądasz świetnie kochana! :D ;*

    http://linde-lo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie ładne kolory. Super

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne spodnie, idealnie Ci leżą!

    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda ten neonowy kolor z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny outfit! ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super kurteczka ;]

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. białe szpileczki i te neonki to jest to!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie przez te zameczki wyglądają eleganco a jednak to proste spodnie :) zestaw przemawia do mnie :) limonka podoba mi się w kazdym wydaniu. pozdrawiam Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo *fajny* zestawik * :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne B&W ! neonki świetnie ożywiają ten set ! piEkne szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Neon i pasy jak najbardziej super zestawienie pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham ten outfit!
    Świetna bluzka i te buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. awesome outfit! love how you coordinate the colours! <3
    would you like to follow each other on bloglovin'?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam tę genialną stylizację :)
    Mniamm.. ale narobiłaś mi ochoty na grilla. Uwielbiam takie ziemniaczki z folii i filecik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tej kopertówki to Ci zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw, szczególnie baskinka w paseczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog :D

    Zapraszam...
    http://fotosesyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chcę te spodnie!

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Neon idealnie pasuje do pasków czarno białych, do tego te szpilki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodatki bardzo fajnie ożywiają całość! Super to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***