wtorek, 21 maja 2013

Dres czy spodnie klasyczne?

Dzisiaj miałam dylemat, bo w głowie mej pojawił się pewien pomysł by połączyć, dresy z sandałkami lecz mój luby strasznie mnie skrytykował i powiedział, że nigdzie ze mną tak nie pójdzie i musiałam się przebrać.
Poniżej są zdjęcia stylizacji, ciekawa jestem co wy o tym sądzicie? Bo patrząc na zdjęcia bardziej do mnie przemawia zestawienie z dresem :)
 Czekam na opinię...

tym czasem  buziaki :*

polecam piosenkę











bluzka: H&M
spodnie czarne: Cubus
dresy: nn
sandałki: Stradivarius

26 komentarzy:

  1. Ze spodniami dresowymi ciekawiej, ale ze zwykłymi bardziej klasycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że ten twój luby przesadził... masz taka świetne figurę, że nawet dres z sandałkami by do Cb znakomicie pasował^^ Podobają mi się te neonowe buty^^ wszak nie są do biegania, ale od samego patrzenia na Cie chce mi się biegać^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też bardziej podoba się z dresem, ale wiem w czym problem: faceci mają inne spojrzenie na mode:) Mam tak samo, ubieram np. modną w tym sezonie spódniczkę rozkloszowaną, a mój luby mówi, że lepiej wyglądam w obcisłych ubraniach kiedy pokazuje kształty. Nie ma on pojęcia, że obcisłe tuniki już nie są modne. Albo druga sytuacja, kiedy łącze różne kolory on twierdzi, że to brzydko wygląda, bo do siebie nie pasują różne kolory, a przecież moda polega na łączeniu kolorów :) A jeśli bym ubrała dresy i szpilki pewnie zareagował by tak samo jak Twój luby. KOchana wniosek jest jeden mężczyźni są z MArsa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie a jak on już mi coś powie w tedy dopadają mnie mega wątpliwości nawet mimo tego, że w lustrze patrzę i mi się podoba :)
      oh prawda oni są marsa :p

      Usuń
    2. Najgorsze jest to, że ubiorę się zgodnie z trendami czuje się dobrze, a wystarczy jedno jego "głupie" spojrzenie lub dezaprobata, a ja myślę, że może on ma racje i wyglądam źle :) Myślę, że dużo kobiet tak ma ze swoimi lubymi :)

      Usuń
    3. pewnie tak, bo to my dla nich zazwyczaj chcemy być najbardziej atrakcyjne...

      Usuń
  4. A mi podobają się obie wersje :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I w dresach i w spodniach bardzo fajnie.;D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sandałki i dresowe spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dresy są świetne!! I ta opcja z nimi bardziej mi się podoba:) Gdzie je kupiłaś??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupowałam na giełdzie odzieżowej w Zielonej Górze

      Usuń
  8. Mi się podoba i dres i klasyczne spodnie. Czasami fajnie zalożyć dresy ;-) A swojego lubego w takich sytuacjach nie słuchaj. Wyglądasz świetnie, nawet w dresach!;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te dresowe spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne te sandalki!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są rewelacyjne! <3 Szczerze mówiąc mi się takie kontrastowe połączenie podoba, na zachodzie robi furorę a i nasze rodzime gwiazdy(/eczki) wykorzystują ten trend :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardziej podoba z dresem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buty :) Torebka też bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie wolę z klasycznymi spodniami.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne sandałki:) super , bardzo mi się podoba:)
    zapraszam gorąco na mój blog :)
    http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. neony, neony, neony <3
    super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz rewelacyjnie!
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Z czarnymi spodniami lepiej. Z dresami też nie jest zle tylko może jakby miały inny kolor niż szary. Wtedy byłyby mniej ,,sportowe,, i bardziej pasowałyby do tych sandałków.Ale i tak jest SUPER TAK CZY TAK! Buzka Aurel

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem dresy wyglądają genialnie i idealnie pasują do tego zestawu!

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***