środa, 29 maja 2013

Marynarka w paski czyli odgrzewam kotlety :)

Hejoo :)
Od dawna zaczęłam zastanawiać się nad moją garderobą, mam mnóstwo niepotrzebnych rzeczy, które albo nigdy nie założę, albo nawet ani razu nie założyłam... jak to kobiety lubią sobie zaśmiecać garderoby :( Teraz postawiłam na przemyślane zakupy, czyli promocja promocją ale skoro jestem młodą mamą moje ubrania oraz buciory muszą być tak samo praktyczne jak i kobiece :) Teraz zadanie do wykonania... wyczyścić szafę stosując się do rad  Perfekcyjnej Pani Domu :) nie będę chomikować ubrań, które nie zakładałam przez najbliższe pół roku i tak pewnie już nigdy je nie założę...

A co do dzisiejszej stylizacji to prezentuję wam znów moją marynarkę ulubioną w tym sezonie :) była na sportowo TU a teraz bardziej klasycznie... pozdrawiam was i życzę miłego popołudnia...

Zapraszam was do polubienia mnie na FB.







wszystko... nazywając rzeczy po imieniu lecz subtelnie vintage :)



15 komentarzy:

  1. Swietna stylizacja.Bardzo kobieca.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie rewelacja! wyglądasz kobieco i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem typem zbieracza i lubie swoje ciuchy. Kiedys, stosujac sie do zasady, ze"czegos nie zalozylam od x-czasu, to pewnie juz nigdy nie zaloze" - wyrzucilam pare rzeczy, na ktore moda wraca co jakis czas, i zaluje tego do dzis! Od tamtej pory nadal chomikuje, a wyrzucam tylko rzeczy slabej jakosci i zuzyte.
    Sukieneczke masz swietna! I figure tez..;))
    Pozdrawiam serdecznie. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tak robię wyrzucam tej gorszej jakości oraz już nienadające się do założenie ale również będę ostrożnie kupować, żeby właśnie badziewia już nie trafiały do mojej garderoby.

      Usuń
  4. Marynarka bardzo ładna, ale mi bardziej spodobała się sukienka :) Wyglądasz w niej jak rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie uwielbiam ta stylizacje:D

    OdpowiedzUsuń
  6. marynarkę masz przepiękną! A sukienka świetnie na Tobie leży! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez tak mam z rzeczami, kupuje, wkladam do garderoby i ...chodze i tak ciagle w tym samym

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta sukienka+marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog!!!

    Zapraszam do mnie:
    http://annasabio.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyczne połączenia dla mnie są zawsze ok :)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***