czwartek, 16 maja 2013

Shorts a'la boyfrend's

Witajcie :)
Dzisiaj wyciągnęłam moje spodenki, które kiedyś były spodniami... ale je obcięłam, no i tak sobie leżały w szafie... no i tak mi się skomponowały w tym stylu a'la boyfrend's no co spodenki też mogą w tym stylu...

Buziaki kochani :)

P.s. ostatnio  oglądałam film Big Love jest to polski film, a to piosenka ... która utkwiła bardzo w mojej głowie... jak to czasami się dzieję z ludźmi, że tak łatwo jest im podjąć decyzję, która odbiera życie... własne życie i własnego dziecka... polecam...























spodenki: DIY
koszulka: H&M
torebka: Mango
buty: Kazar



20 komentarzy:

  1. Świetnie:) Śliczna bluzka i kuferek. Mała wyszła przesłodko :) Zapraszam jutro na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja.Na luzie a jednocześnie bardzo kobieco.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, prosta stylizacja ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki:) ale słodkie maleństwo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne są te spodenki <3! cudownie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać że idzie lato !!! Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohhh… ABSOlutely amazing outfit: LOVE your sandals!!! And you’ve got a gorgeous blog dear: FOLLOW YOU right now!!! ;)
    Check out & follow my blog too --- I’ll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn | The Marilyn Monroe of 21st century
    Google+ | Facebook | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  8. Z córeczki też niezła modelka rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz w tych szortach! uwielbiam połączenia krótich spodenek ze szpilkami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna córeczka. :)
    Ciekawy zestaw, piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne spodenki, też mam kilka takich obciętych par :)

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny outfit ;)

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny t-shirt :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***