sobota, 29 czerwca 2013

Maxi dress i mój powrót ...

Hello to ja :) powracam do światka internetowej mody... po długiej nie obecności przeprowadzka, brak dostępu do internetu. Teraz już mamy to ogarnięte i trzypokojowe mieszkanko dla naszej trzy osobowej rodzinki zostanie naszym miejscem na ziemi :) lecz wracam... niestety za bardzo nie tęskniliście... a tym razem witam was długą sukienką w kwiatowe wzory... mam jeszcze jedną w zanadrzu :) bo fajnie się czuję w takich sukienkach z pewnością nadają dużo zmysłowości każdej kobiecie. Pozdrawiam
Całuję Kinga













a co dinozaury, żarły?  :p




15 komentarzy:

  1. Boska sukienka! Można wiedzieć gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie sukienki ! :) śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa ta sukienka, fajny wzór!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka wygląda na tobie przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna maxi <3 ! jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, tez chcę taką .. Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiście wyglądasz w tej sukience ! Egzotycznie...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak znowu zapomniałam dodać skąd ciuch... a ta sukienka z SH new look :) mam jeszcze jedną maxi w zanadrzu jest niemal, że idealna :)

    dziękuję kochane za wpisy :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka ;) fantastycznie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka prezentuje się na Tobie rewelacyjnie! Bez zbędnych dodatków - nie mam do czego się doczepić!

    U mnie z kolei dzisiaj króluje limonka - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna sukienka!
    powodzenia na nowym miejscu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz pięknie w tej maxi!

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz w tej maxi!

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***