piątek, 5 lipca 2013

Moro & neon ...

Hello!!!
Odsłoniłam trochę brzucha... taka moda a wy co sądzicie o modzie z odkrytym brzuchem??? Znowu moro tak lubię moro ale neon do tego zestawu jak najbardziej na tak!!! a tak naprawdę zainspirowałam się dziewczynami z zespołu Destiny's child pamiętacie tą piosenkę...
Nareszcie weekend a mnie w ten weekend czeka mnie  roczek mojej córeczki, wow pierwsza rocznica ale kroki samodzielne już od jedenastego miesiąca stawia... tak jakby już wprawie dorosła dziewucha z niej ...





Całuję, pozdrawiam i miłego weekendu życzę :)





















koszula,spodenki: DIY
top: NY+ DIY
sandałki: Stradivarius
pasek,naszyjnik: Sinsay
bransoletki były opisywane w poprzednich postach







8 komentarzy:

  1. świetnie wyglądają te neonki z moro;)i jaki brzuszek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny loo! Mega top ..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny brzuszek latem zawsze można odsłonić :) bardzo fajnie skomponowany set !

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są świetne !!!
    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***