niedziela, 14 lipca 2013

Roczek ...

Witajcie :) niedzielny post.... co prawda muszę się przyznać zdjęcia były robione tydzień temu na pierwszych urodzinach mojej córeczki... ale skoro mam chwilę to teraz się chwalę moją kolejną maxi w której jestem naprawdę zakochana. Jak ją zobaczyłam to wiedziałam od razu, że muszę ją mieć... Miejsce, gdzie fotki były pstrykane to Inspiracje Ogrodowe zapraszam do obejrzenia, miejsce naprawdę piękne i pełne cudownych inspiracji ogrodowych, można zwiedzać a nawet wyprawić imprezę, dlatego to miejsce wybrałam na uroczystość wyprawianą dla mojej córki.

Zapraszam do obejrzenia moich zdjęć za które dziękuję mojej przyjaciółce Aurelii :* THX :*













Sukienka: H&M -sh
sandałki: ccc

29 komentarzy:

  1. wow jak slicznie! idealna sukienka na lato!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo jak miło- znajome miejsce :) Pięknie wyglądasz! Nie dziwię się, że od razu się zakochałaś w tej sukni... to jedna z niewielu maxi, która bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądałas. Cudna jest ta sukienka^^ Twoja cureczka jest na pewno urocza^^ NAjmocniejsze zyczenia dla Niej^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna sukienka :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Stylizacja, sukienka idealnie do Ciebie pasuje:)Obserwujemy i lubimy się na FB:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne miejsce i piękne zdjęcia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebioza! Te foty wygrywają a trzecie zdjęcie nadaje się na okładkę VOGUE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ta sukienka! :) ślicznie wyglądasz!

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia:) fajnie wyglądasz:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rower, marzę o takim od kilku lat :) Fajnie Ci wyszedł kok, mnie nigdy tak nie wychodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia:) to z rowerkiem właśnie mi się najbardziej podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten rower z sukienką świetnie współgra na zdjęciach! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sukienka i rowerek :D kiedy następny post? :D
    obserwuję :*
    Blog modowy lifestylowy What is in the hat? Zapraszam do mnie KLIK! BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  15. coś dawno Cię nie było, kiedy jakiś nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zdjecia i gratki roczku :)


    ps. pozdrawiam po dlugiej nieobecnosci i przerwie w blogowaniu:)
    Hypnotizing Fashion

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się sukienka, ostatnie zdjęcie jest świetne, pozdrawiam i zapraszam do siebie izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna jest ta kiecka a 3 zdjęcie prześliczne :) Gratulacje roczku my niedawno też obchodziłyśmy:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna sukienka :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam moją imienniczkę :) Super sukienka :)

    http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale piękne miejsce na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładna jest ta spódnica idealna na lato:) a rower po prostu bajeczny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiekne zdjecia. Sukienka sliczna, sceneria magiczna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***