środa, 10 lipca 2013

Summer

Tak wszędzie czuć lato jest ciepło, słonecznie i cudownie... można założyć co się chcę... a szczególnie lepiej mniej niż więcej, bo jeśli wybierzemy to drugie to będzie nam nie wygodnie za gorąco, no i po co człowiek tyle się odchudzał... W mojej stylizacji króluje biel zdecydowanie najważniejszy hit sezonu... a do ten cudownie wyszydełkowany tył mojej bluzeczki, z resztą czym ona mnie urzekła...

Dzisiaj środa a co to oznacza bliżej do weekendu już tylko dwa dni :) Fajnie, że w mojej pracy czas leci bardzo szybko dlatego nawet z chęcią wstaje rano... ale nie ma to jak błogie leniuchowanie z rodzinką w weekendowe poranki... kawka we własnym mieszkaniu, kiedy jeszcze wszyscy domownicy jeszcze śpią, a ptaszki za oknem napawają pięknym śpiewem... tak jest cudownie, cóż byle do piątku...

Całuję Kinga :*


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przy okazji zapraszam na moją małą wyprz... bucików TU i TU
------------------------------------------------------------------------------------------------------------



bluzka: allegro firmy TATU
spodenki: H&M
sandałki: CCC


15 komentarzy:

  1. cóż za figurka :-)
    szczególnie nogi !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny look na lato! Landmark bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz ;) wszystko super dobrane

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ...błogie poranki the best ! ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz na tych zdjęciach. Będę wpadała częściej. Pozdrawiam i zapraszam również do siebie.
    http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tył bokserki przeuroczy, uwielbiam koronki! Szorty również fajne, chociaż długo bym ich nie ponosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie <3 ...magiczne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skromnie mówiąc też tak uważam :)

      Usuń
  9. love your top and sandals! looking stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna bluzka :>

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się bluzki lub sukienki z koronką z tyłu, są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***