sobota, 13 lipca 2013

Tak było w czwartek....

Hello tak było w czwartek, tak poszłam do pracy... dodaję fotki z opóźnieniem, bo zwyczajnie się nie wyrabiam... oj dużo mam na głowie i zazdroszczę blogerką, które aż tak mają poukładany swój świat, że nadążają za dziećmi (specjalnie mówię dziećmi, bo z tego co mi wiadomo niektóre mają nawet trójkę), praca, piękne zdjęcie, nie naganna obecność na fan-page i jeszcze systematycznie post za postem :)

No cóż ale to było w czwartek a dziś mamy weekend!!!











cała góra to lump
torebka: atmosphere 
buty: allegro
zegarek: claud bernard 

Życzę udanego i wspaniałego weekendu
                                      Całuję Kinga :)


12 komentarzy:

  1. śliczna kopertówka a sukienka bardzo fajnie na tobie leży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sukienka :))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie wyglądasz <3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę Ci żebyś znalazła więcej czasu dla siebie! :) i oczywiście będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bomba :) Dodaj więcej zdjęć w kolorze :) Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Białe szpieczki - uwielbiam <3

    Pozdrawiam,
    http://truskawkowyjogurt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny look- stylowy i z humorem, ideał!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***