niedziela, 25 sierpnia 2013

....

Hej!!!
Na zakończenie lata, bo pewnie takich upałów już nie będzie wrzucam zdjęcia z zeszłego tygodnia... miałam na sobie mój ulubiony gorset nie mogłam się nim nie pochwalić, bo jest uszyty jak dla mnie, taki trochę hiszpański... kupiłam go we włoskim butiku i w cale tego nie żałuję...

Może już niedługa nastąpi ogromna rewolucja na blogu, oczywiście będę informować Was na bieżąco na moim:
FACEBOOKu również zapraszam do 
polubienia i na --------->>>>
INSTAGRAM















kto lubi lody kręcone :) łapki w górę :)

całuję :*

17 komentarzy:

  1. Do bluzki nie jestem coś przekonana, ale do reszty oczywiście, że tak :). Nóżki masz genialne no i spodenki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest gorset ale wiadomo rzecz gustu :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Uwielbiam lody kręcone! ;)
    Urocza bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie sie gorsecik podoba :)

    obserwacja za obserwacje? zapraszam na codziennie nowa stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy look, ta bluzeczka jest cudna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny gorset :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. buty cudo! wszyscy w nich biegają w Lizbonie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. super wakacyjnie!!!!♥ ♥ ♥ z całusami, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, masz świetne nogi!
    A odnosząc się do Twojego komentarza: aktualny brak dodatkowych centymetrów zawdzięczam intensywnym treningom. Biorąc pod uwagę moją tendencję do tycia i fakt, że jakiś czas temu miała o wiele więcej w pasie myślę, że moje posty są szczere i mogę sobie na nie pozwolić.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie całość jest bardzo.. prowokująca :) Ciało masz OK, ale to nie powód żeby odkrywać AŻ tak nogi, dekolt, ramiona a nawet kawałek brzucha.

    OdpowiedzUsuń
  10. kręcone lody najlepsze! :)

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog ! <3
    zapraszam do siebie :) http://lans8380.blogspot.com/
    kazdy komentarz i obserwowanie bedzie odwzajemnione ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog ! Super stylizacje, nietypowe.
    Zapraszam do mnie... http://mystical0fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej śliczny blog!!!
    Bardzo mi się tutaj podoba!
    Obserwuję <3
    Bardzo mi zależy, żebyś zobaczyła mój bloga, bo uwielbiam twojego!!!!!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wyrażenie Waszych opinii :) jest mi niezmiernie miło, ze odwiedzacie i komentujecie moje posty :***